søndag 17. august 2008

Gullkorn fra June (6 år)

"Mamma og pappa skal sikkert gifte seg en gang..pappa må bare bli litt MODIGERE først!"
- Snakk om å ta faren på kornet..hehe

"Når jeg blir stor skal jeg ha mindre pupper enn deg...de er jo bare i veien når de dingler"
- Det er en STOR overdrivelse - mine er faste og yppige (eh..)

"Jeg vil enten ha en lillesøster eller en hund...hvis det blir en lillebror vil jeg bytte i en valp"
- Sagt da jeg akkurat var blitt gravid...gudskjelov ble det en lillesøster..

"Mamma har nesten ikke sex når pappa er i Nordsjøen"
- Den hadde jeg store problemer med å forklare..hehe

"Når gutter like deg, får de stiv tiss"
- Forsåvidt sant, men hun har ikke utsagnet fra meg..

"Klipper du deg ALDRI!?"
- Sagt til en naken mor på svømmingen...vi sluttet kort etter..

"Har dere ikke hundehår på gulvet??"
- Sagt hos en venninne som ikke har hund..

"Jeg drømte at jeg skal bo hjemme hos dere til jeg blir gammel..."
- Håper hun ikke er sanndrømt..

3 kommentarer:

Anonym sa...

June høres skikkelig herlig ut, hehe ;) Skulle gjerne hatt henne i barnehagen vår jeg! (Begynner hun på skolen i år?)

Hilsen Marie & Betsas som er fast leser men kanskje ikke alltid kommenterer ;)

Nina F. sa...

June begynner i 2.klasse nå..hun blir 7 i slutten av desember, og er desidert yngstemann i klassen (uten at det tilsynelatende hemmer henne, hehe)

Anonym sa...

hehehehehe - *tørke tårer*
De søte små får virkelig sagt det :D

(Jeg skulle sette ut en hest på beitet på søndag, og løp fordi det er så kjedelig å gå. Kommentaren fra stalleiers datter på 4år: "se på puppene til Elin....." :D)