lørdag 16. august 2008

Lesestoff

Som de fleste vet (??) er jeg kjent for å være storforbruker av krimbøker...alt fra Jo Nesbø til Agatha Cristie går ned på høykant, og i perioder leser jeg 1-2 bøker for dagen..
..MEN; så lot jeg meg overtale av en venninne til å lese boken Hot Sex (med den tittelen...la meg være ærlig; det var svært lite overtalelse som skulle til)... Og bare for å nevne det; Nei, jeg har ikke lært noe nytt! Men herregud så jeg ler når jeg leser! Hele boken er skrevet på en utrolig velskrevet og humoristisk måte.. Anbefaler alle å lese den...og etterpå levere den videre til deres (mannlige) partnere! Siterer fritt etter hukommelsen; man skal være forsiktig når man nevner analsex for damer; noen liker det, mens andre heller ville få stukket glødende nåler i øynene.. Hele boken er full i gullkorn!! Terningkast 5 (blir litt for langdryg innimellom)

Ingen kommentarer: