onsdag 13. august 2008

Musikk

Burde vært på blå resept! Hjelper mot alt fra menstruasjonssmerter til depresjon... Det er ingen ting som er bedre når man føler seg litt "uttafor", enn å sette på noe heftig musikk og slippe frem sin indre Britney Spears (at alle andre blir lettere deprimert av å se meg danse, er ikke MITT problem...) Men for all del; jeg har blitt prøvd sjekket opp av menn etter en seanse på dansegulvet, altså...problemet var bare at de var så full at hadde Darwin levd, kunne jeg ringt ham og fortalt at jeg hadde funnet "the missing link"..
Forresten; jeg har funnet èn fordel med å være feit; man trenger søren ikke bevege seg mye for at hele kroppen skal være i bevegelse - fett disser vidunderlig i takt (vel nesten) med musikken! Og for å si det sånn; ingen som har sett meg danse lambada, kommer noensinne til å glemme det! At forbruket av antidepressiva skjøt i været omtrent på samme tid som DEN episoden inntraff...ja, det må være en ren tilfeldighet!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ler meg fillete av deg... :D